Kida fyller år


Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS GRATTIS!!! Hoppas din dag var lika bra som min! Och att du blev ompysslad och fick massor med godis! =)

2009-03-11 @ 08:09:30
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Kristian & Banjo

Hallå! Grattis i efterskott Kida! Vår tok-hund har ju naturligtvis också fyllt två... så i allt firande glömde jag bort att leta reda på alla syskon att gratta :-)



Mimmi visade in mig på den här bloggen idag - kul att se alla fina bilder och läsa lite vad "Tingel syrran" hittar på.



Vi ska se till att bli lite bättre på att uppdatera våra hemsidor om hundarna också, bara lite körigt med alla hundar, ungar och jobb just nu..och det lär väl aldrig lugna ner sig... ja,ja, det blir väl någon uppdatering snart.



Mimmi hälsar att vi ska anmäla oss (eller hundarna) till utställningen i Iggesund i maj. Vi ses där, hoppas jag :-)



Ha det!



2009-03-29 @ 10:23:26
URL: http://go.to/whitedogs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0