Lite uppdatering

Det är snart jul nu och vi har haft snö i två veckor nu. Kida tycker det är urkul med snö och hon busar och håller igång som vanligt.

Jag märker att det börjar hända saker på bloggen. Det är inte bara jag, Anna Maja, som skriver på den nu för tiden utan även andra (dvs min syster) skriver ett inlägg då och då. Det är bra eftersom det var det som var meningen från början.
Och speciellt bra är det ju eftersom det är mamma och Cajsa som är de som håller på mest med Kida, går på kurser och så där. Jag gör ju bara roliga, onödiga saker som att gosa och klappa och så där.

Just nu är faktiskt mamma och Cajsa på någon hundkurs av något slag. Jag måste faktiskt medge att jag inte vet riktigt vad det är för sorts kurs. Men jag vet däremot att Kida ligger inne i sin korg och sover skönt.


/Anna Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0